Sıkça Sorulan Sorular


Kredi başvurunuzu nasıl yapacaksınız?

Kredi başvurularınızı Volkswagen Grup marka araçlara ait yetkili satıcılarımız üzerinden, vdf mobil uygulaması ve vdf.com.tr üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Kredi başvurunuzun olumlu değerlendirilmesi sonucunda gerekli evraklarınızla birlikte size en yakın vdf yetkili satıcısına giderek vdf yetkilisi ile görüşmeniz yeterlidir.

Kredinizi hangi vadelerde alabilirsiniz?

Kredinizi farklı bir uygulama olmadığı sürece 6-60 ay arasındaki vadelerde kullanabilirsiniz.

Alabileceğiniz maksimum kredi tutarı nedir?

Bireysel olarak başvurabileceğiniz kredi oranı, fatura değeri/kasko değeri  400.000 TL ve altında olan araçlarda bu bedelin %70'ine kadar, 400.001-800.000 TL arası araçlarda  %50, 800.001-1.200.000 TL arası araçlarda %30, 1.200.001-2.000.000 TL arası araçlarda %20 olarak uygulanacaktır. 2.000.000 TL üzeri araçlarda taşıt finansmanı için kapsam dışındadır. Tüzel başvurularda ise araç fatura bedelinin %90'una kadar kredi başvurusunda bulunabilirsiniz.

Kredi başvurunuz için hangi evraklar gereklidir?

Bireysel vergi levhalı başvurular için : Kimlik, güncel vergi levhası, 2018-2019 yıllık beyanname

Özel sektör ve emekli başvurular için: Kimlik

Çiftçi başvuruları: Kimlik, ait olduğu yılın çiftçi kayıt belgesi

Sağlık raporlu başvurular: Kimlik, sağlık rapor belgesi

Tüzel başvurular: Güncel vergi levhası, güncel kurumlar beyannamesi, güncel detay mizan, güncel şirket imza sirküleri, şirket ortakları kimlikler, güncel şirket sicil gazetesi

Kredi başvurunuz ne kadar süre içinde onaylanır?

Gerekli evraklarınızın vdf’ye eksiksiz olarak ulaşması halinde krediniz aynı gün içinde onaylanıp, yetkili satıcınız sizi konu ile ilgili olarak bilgilendirir.

Bir kredim varken başka kredi alabilir miyim?

Yeni bir kredi başvuru talebinde bulunabilirsiniz. Değerlendirme sürecinden çıkacak olumlu sonuca göre, ikinci kredinizi de kullanabilirsiniz.

Özel ödeme planı seçeneklerinden yararlanabilir miyim?

Farklı bir uygulama olmadığı sürece ve kredi başvurunuzun değerlendirilmesinden çıkacak sonuca göre özel ödeme planı seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.

Kredi başvurularında kefil zorunlu mudur?

Bireysel kredi başvurularında kefil zorunlu değildir. Gelirini belgeleyebilen her bireysel müşteri için kefilsiz kredi başvurusu yapılabilmektedir. Kredi başvurunuzun değerlendirmesinden çıkacak sonuca göre kefil istenebilir.

Aracınızı ortak almak istiyorsunuz. Kredinizi alabilir misiniz?

Aracınızı eşiniz ya da bir arkadaşınızla birlikte ortak olarak almak isteyebilirsiniz. Ancak, kredide ortak olmazsınız. Bu durumda, aracın ortaklarından biri kredinin sahibi olurken, diğer kişinin de krediye kefil olması gerekmektedir.

Kredi kullanan birden fazla kişi birbirine kefil olabilir mi?

Bu durum (yani çapraz kefalet) kabul edilmemektedir.

Kredi kullandırımı için talep edilebilecek teminatlar nelerdir?

Başvurunuz sırasında yapılacak olan kredi değerlendirmesine göre sizden teminat olarak araç rehni ve kasko (bunlar genel uygulamadır) istenecektir. Ancak gerekli görüldüğü takdirde kefil, banka teminat mektubu veya nakit blokajı istenebilecektir.

Kredi kullandırımı için son olarak...

Yetkili satıcınızdaki vdf yetkilisinin temin edeceği Tüketici Kredisi ve Rehin Sözleşmesi ile birlikte ilgili diğer evrakları imzalamanız yeterli olacaktır. Sözleşmenin bir nüshası sizde kalacaktır.

Kredi tutarınız hangi hesaba gönderilecek?

Kredi ile ilgili tüm işlemlerinizin tamamlanmasından sonra kredi tutarı sizin namınıza yetkili satıcıya ödenecektir.

Kredi kullanımı sonrasında faiz oranında değişiklik yapılabilir mi?

Aracın teslim alınması ve kredi tutarının yetkili satıcının banka hesabına geçirilmesi (yani kredi açılışı) sonrasında, sözleşme süresi içinde faiz oranında bir değişiklik yapılmayacak olup, bu durum Tüketici Kredisi ve Rehin Sözleşmesinde belirtilmiştir.(Kampanyalı kredilerde sözleşme devam ederken kampanya çıkılması durumunda sözleşmede yer alan maddeye göre faiz değişikliği olabilmektedir.)

Ödemelerinizi ne zaman yapacaksınız?

Tüketici Kredisi ve Rehin Sözleşmesindeki sözleşme numarasına Geri Ödeme Planında belirtilen günlerde ve tutarda ödemelerinizi yapabilirsiniz. Ödeme tarihi hafta sonu veya resmi tatil olan bir güne denk geldiği taktirde ödemenizi tatili takip eden ilk iş günü yapabilirsiniz. Taksit tutarının yetkili satıcının hesabına yatırılmış olması ödemenin yapıldığı anlamına gelmemekte olup, taksit tutarının mutlaka vdf banka hesabına gününde yatırılmış olması gerekmektedir.Gününde yatırılmayan tutarlar için gecikme faizi tahakkuk edilecektir.

Kredi taksidinizi gününde ödemediğiniz takdirde...

Tüketici Kredi ve Rehin Sözleşmesinde belirtilen oran üzerinden hesaplanacak gecikme faizi ile birlikte taksit tutarınızı ödemeniz gerekir. Gecikme faizi tutarını 444 5 833 numaralı Müşteri İlişkileri'ni arayarak öğrenebilirsiniz.

Kredi kullandıktan sonra Geri Ödeme Planında değişiklik yapmak istediğiniz zaman...

444 5 833 numaralı telefondan vdf Müşteri İlişkileri’ni aramanız ve değişiklik şartlarını öğrenmeniz gerekmektedir. Dilerseniz telefon ile ulaşmaya gerek kalmadan vdf Online İşlemler veya vdf Mobil Uygulaması üzerinden de talep kaydınızı oluşturabilirsiniz.

Kredinizi vadesinden önce kapatabilir misiniz?

Kredi borcunuzun tamamını istediğiniz zaman, vadesinden önce kapatabilirsiniz. Erken ödeme kapama tutarınızı öğrenmek için yapmanız gereken 444 5 833 numaralı Müşteri İlişkileri hattımızı aramak veya ödeme dekontu ve erken kapama dilekçesini info@vdf.com.tr adresine göndermektir. 

Aracınıza yaptıracağınız kaskonun şartları nelerdir?

vdf lehine rehinli olacak aracınızın kaskosunda şu teminatlar yer almalıdır:
• Tam kasko yapılmalıdır.
• Muafiyetsiz olmalıdır.
• Hasar anında araç markanızın yetkili servislerinde onarımına olanak sağlamalıdır.
• Hasar anında araca markanıza ait orjinal parça kullanılmasına olanak sağlamalıdır.
• Dain ve mürtehin "Volkswagen Doğuş Finans" yazılmalıdır.
 

Kasko poliçenizin süresi dolduğunda...

Kasko şartlarındaki teminatlar aynı kalmak kaydıyla enflasyon endeksli kasko poliçenizi vade sonuna kadar yeniletmeniz ve yenilenen poliçeyi vdf’ye ulaştırmanız gerekmektedir. Aracınızın markasına bağlı olarak size özel markalı kasko tekliflerimizi incelemek için vdf Sigorta ile 4445833 nolu iletişim numarasından irtibata geçebilirsiniz.

Kasko poliçenizin süresi doldu ve yeniletmediniz...

Kasko poliçenizin sona ermesinden itibaren 15 gün içerisinde kasko yenilenmelidir, aksi halde kanuni işlemlere başlanır.

Rehinli aracınız hasar görür ya da çalınırsa...

vdf ve kasko şirketinin durumdan haberdar edilmesi gerekir. Tazminatın alınabilmesi için ödemelerinizin düzenli olması ve vdf’nin sigorta şirketinize uygunluk yazısı vermesi gerekmektedir.

Krediniz bitti, aracınızın rehini ne zaman kalkar?

Kredinizin sözleşmede yer alan son taksidin ödenerek bitmesi durumunda E-rehin tarafımızdan otomatik olarak kaldırılacaktır. Sizin başka bir işlem yapmanıza gerek bulunmamaktadır. Kredinizin erken kapatılması durumunda da 444 5 833 numaralı telefondan vdf Müşteri İlişkileri’ni aradığınızda 1 saat içerisinde rehin kaldırma işlemleri tamamlanmaktadır.

Taksit ödemenizi mükerrer veya fazla ödediniz, ne yapmanız gerekir?

Kredinizin sözleşmede yer alan taksidinizin mükerrer veya fazla ödenmesi durumunda dilerseniz bu ödeme sonraki taksitlerden düşebilir ya da fazla yatan tutarın iadesi için info@vdf.com.tr adresine fazla yatan dekont ve dilekçe ile başvurmanız durumunda tutarın iadesi ödemenin geldiği hesaba yapılacaktır.

Kredimi başkasına devredebilir miyim?

Kredinizin araçla birlikte bir başkasına devretmek istediğinizde güncel kredi şartlarını öğrenmek için 444 5 833 numaralı telefondan vdf Müşteri İlişkileri’ni arayıp bilgi alabilirsiniz.